Skrb za dobrobit visokošolskih učiteljev in študentov
Skrb za duševno zdravje je vrednota, ki posamezniku omogoča, da uspešno premaguje vsakodnevne izzive, se spopada s stresom in tako uresničuje svoje sposobnosti.
Na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru poteka raziskava, katere rezultati bodo omogočili vpogled v stanje duševnega zdravja in socialno-čustvenih veščin visokošolskih učiteljev (ter tudi študentov). Cilj je razviti preventivni program za krepitev socialno-čustvenih kompetenc v visokem šolstvu, kar lahko dolgoročno prispeva k večji kakovosti pedagoškega dela in zadovoljstva zaposlenih, posledično pa tudi na duševno zdravje študentov.
Cilj raziskave je bolje razumeti izzive in potrebe pedagoških delavcev v visokem šolstvu na področju poučevanja, duševnega zdravja ter zadovoljstva z življenjem, z namenom razvoja preventivnega programa za krepitev socialno-čustvenih veščin v visokem šolstvu. Socialno-čustvene veščine imajo pomembno vlogo tako v razvoju otrok in mladostnikov kot odraslih. Omogočajo nam razvijanje znanj, veščin in prepričanj za razvoj zdrave osebnosti, uravnavanje čustev, doseganje osebnih in kolektivnih ciljev, vzpostavljanje dobrih, kakovostnih odnosov in odgovorno sprejemanje odločitev.
Z namenom zagotavljanja podpore pri krepitvi duševnega zdravja ter dolgoročni skrbi za osebni razvoj tako pedagoških delavcev kot študentov na fakultetah, vljudno vabljeni pedagoški delavci, da izpolnite spletni vprašalnik.