Upravljanje s časom za raziskovalce
Učinkovito upravljanje časa je ključnega pomena za raziskovalce, da dosežejo svoje cilje in ohranijo zdravo ravnotežje med poklicnim in zasebnim življenjem.
Raziskovalci lahko izboljšajo svojo produktivnost in dosežejo raziskovalne cilje z načrtovanjem vnaprej, določanjem prioritet nalog, odmori, izogibanjem večopravilnosti, uporabo orodij za produktivnost in delegiranjem nalog. Sprejemanje teh strategij lahko pomaga raziskovalcem, da dosežejo svoj polni potencial in uspejo v svojih raziskovalnih prizadevanjih.
Na delavnici se bomo osredotočili na prepoznavanje tatov časa ter kako se z njimi soočiti. Predstavljene bodo tehnike in strategije upravljanja s časom ter uporabne rešitve, ki bodo raziskovalcem pomagale doseči boljše ravnovesje med različnimi obveznostmi, vključno z nasveti, kako asertivno reči “ne”, ko je to potrebno.
Cilji:
- Udeleženci ozavestijo, kam usmerjajo čas in energijo.
- Udeleženci spoznajo tehnike učinkovitega upravljanja s časom.
- Udeleženci prepoznajo morebitne ovire in tatove časa ter iščejo rešitve, kako se jih lotiti.
- Udeleženci postavijo prioritete delovnim in osebnim obveznostim, ki so zanje pomembne.
Prijava na dogodek je mogoča tukaj.
Delavnica traja 90 minut in poteka v celoti preko MS Teams.
Povezava za pridružitev preko MS Teams: Pridružite se MS Teams srečanju